Blogger Templates
HIDUP AKU BERMULA DARI SINI

Tuesday, August 7, 2012

SAYA & AWAK

Dulu,SAYA selalu habis kan masa SAYA bersama kawan2 baik SAYA,sbb hnya kawan2 SAYA je tmpat SAYA meluahkan kesedihan dan keseronokan.Time 2 SAYA x pnah rasa ingin bercinta dan dicintai kerana SAYA x pnah percaya yg cinta itu wujud dlm diri kita.

Tpi lain jadinya bila SAYA teman adik angkat SAYA ke karnival masa ada event beach pary.Kt sni la SAYA berjumpa AWAK dan SAYA mula jatuh cinta kt AWAK,hati SAYA jdi lain sngat bila tngok wajah AWAK,hati SAYA jdi tidak tenang dn gelisah dan apa SAYA buat smua tidak kena,SAYA nk sngat bekenalan dgn AWAK,tpi SAYA takut.Dan akhirnya AWAK terus hilang.Dan hari 2 adalah sejarah dlm hidup SAYA yg SAYA telah jatuh cinta,x pnah SAYA rasakan nya sblom ni.SAYA happy sngat2...SAYA x berhenti di sni sja,SAYA terus mencari AWAK.SAYA nk sngat2 berkenalan dgan AWAK.SAYA x pnah mengalah mencari AWAK...

Setelah seminggu SAYA mencari siapa AWAK,akhirnya SAYA bertemu juga AWAK di facebook.SAYA happy sngat2,hanya tuhan je yg tahu perasaan SAYA time 2.SAYA cuba dekati AWAK dan kenal diri AWAK,hari2 SAYA im ngn AWAK dan last2 skali SAYA cuba beranikan diri SAYA utk minta no fon AWAK,akhirnya SAYA dpt juga...di sini la bermulanya hubungan kami...

Hari2 SAYA menjadi sngat indah dtang nya kehadiran AWAK di dlm hidup SAYA,Mungkin ini yg ramai org katakan firts love,haha.Seminggu kami berkawan dan akhirnya pada tarikh 10/01/2012 SAYA berani kan diri juga britahu AWAK yg SAYA cinta kan AWAK sngat2 dan SAYA nk sngat AWAK jdi sebahagian dri hidup SAYA...Akhirnya AWAK terima cinta SAYA,mcm nk menangis je rasa time 2 sbb terlalu gembira.

Sepanjang kenal AWAK...SAYA lalui detik yang sangat bahagia...walaupun sakit SAYA tetap senyum...SAYA tak nak buat AWAK risau..SAYA nak AWAK bahagia je...Itu adalah impian SAYA,mcm2 hari2 SAYA bersama AWAK,susah senang kita bersama.

Tapi akhirnya AWAK britahu SAYA,yg skarang ada lelaki lain didalam hati AWAK,time 2 mcm2 bermain di dlm fikiran SAYA,adakah SAYA bukan yg terbaik utk AWAK dan kenapa smua ni harus terjdi kpada SAYA di saat SAYA baru ingin merasa nikmat dicintai...apa salah SAYA.SAYA sedih sngat2.

tapi..
apa yang AWAK buat tu betul?
mungkin SAYA bukan yg terbaik utk diri AWAK,dan x salah klau AWAK memilih lelaki lain utk diri AWAK sbb mungkin lelaki 2 lebih layak bgi AWAK utk mendapatkan cinta AWAK.Mungkin SAYA x setanding lelaki 2.

Apa pun SAYA akan tetap tunggu AWAK...Orang kata,kalau dah jodoh memang tak kan ke mana,Cinta tu memang Allah dah rancang untuk kita...Just tunggu masa je untuk dapat cinta yang sejati...Walaupun hati SAYA ni sakit,tpi SAYA ttp mencintai AWAK.

AWAK,THANK YE SBB PNAH MUNCUL DLM HIDUP SAYA DAN PNAH MMBAHAGIAKAN SAYA WALAPUN SEKETIKA...

No comments:

Post a Comment